بوسه عشق

به دنبال یک عشق واقعی مهربان

بوسه عشق

به دنبال یک عشق واقعی مهربان

سوالات من؟

دوستان من! من سا لهاست که بدنبال یک عشق واقعی می گردم هر روز به آن فکر می کنم و برای وصال اون نقشه ها می کشم  حالا نمی دونم بهش می رسم یا نه ؟

گاهی دلم نا خود اگاه براش تنگ می شه و اشک در چشمانم حلقه میزنه نگاهم را به اسمان میدوزم.     

و ابی بیکرا نش مرا آ رامشی بس عجیب میدهد و مرا غرق در خود می کند پهنای آ ن چنان وسیع می شود که نمی دانم بر روی ابر ها می خوا هد  مرا  به کجا ببرد؟

   یه روز باخودم گفتم برم سفر شاید اونو اونجا پیدا کنم رفتم کنار دریا لحظاتی اونجا نشستم نمی دونم چرا بازم دلم چنان تنگ شد نا گهان زدم زیرگریه تا می تونستم گریه کردم حس می کردم دریا بامن حرف می زنه حرفهایی از روی ارامش ارامشی دلنشین مثل اینکه اونم عا شق شده باشه چون تا از کلمه عشق یاد کردم صدای مو جاش بیشتر شد راستی اون عا شق چه کسی یا چه چیزی شده بود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد